diumenge, 31 d’octubre de 2004

Arenas ofrece a Chaves cinco 'grandes pactos'

tant k reien els del PP amb els pactes de ZP i mira k fan ara :P

diumenge, 24 d’octubre de 2004

La mitad de los votantes de Bush aún piensa que Irak posee armas nucleares

dissabte, 23 d’octubre de 2004

Retail vegetable prices skyrocket
The shop also sells cabbages and radishes for 350 yen and 330 yen each, respectively, more than double pre-August prices.

Serà k el canvi a l'euro ha fet pujar la inflació com aki? ;)

divendres, 22 d’octubre de 2004

Los independentistas de ERC respaldarán los primeros Presupuestos Generales del Gabinete Zapatero

El k poden fer aksts independentistes eh! :P

dimecres, 20 d’octubre de 2004

Aznar s'ofereix com a conferenciant al Google
Sembla que a l'expresident del Govern espanyol, José Maria Aznar, no el compensen prou les classes que imparteix a la Universitat catòlica de Georgetown. Es veu que necessita feina a cuita-corrents i, per trobar aviat algú que el contracti com a conferenciant, l'empresa que el representa ha posat anuncis a Internet. Diuen que pot xerrar sobre Terrorisme i Estat, la nova Europa, Polítiques Econòmiques estables o el repte de la globalització.

pel modic preu de 33000€

dimarts, 19 d’octubre de 2004

Maragall pide a China su apoyo para Madrid 2012

Comença així la campanya per perdre les pròximes eleccions a la Generalitat. (kin home)

dissabte, 16 d’octubre de 2004

Bush ataca a Kerry en mensaje presidencial: "Bush se refirió también la educación y la sanidad pública, y sostuvo que durante su mandato los niños norteamericanos lograron progresos sostenidos en la lectura y en matemáticas,"

el k faltava, ara Bush ha aconseguit k els nens sapiguen sumar i llegir.

dimecres, 13 d’octubre de 2004

Preocupación en Japón por ola de suicidios concertados a través de Internet
El suicidio colectivo puede estar ganando adeptos en Japón pues mitiga el dolor de quitarse la vida en soledad, e incluso ya se designa como "hikikomori" a los jóvenes aislados que se niegan a salir de sus cuartos y sólo conviven con el Internet.

dilluns, 11 d’octubre de 2004

Arzobispo compara respaldo a “matrimonios” homosexuales con apoyo a Hitler

Fiesta Nacional: España está en peligro, pero no por los nacionalismos: "Lo de Cataluña y Euskadi no es más que un sarpullido pasajero, que habrá terminado en una generación."

La Iglesia perseguida... en España
Toda esta ofensiva gubernamental contra la Iglesia ha levantado un tremendo vocerío entusiástico en los sectores que se creen progresistas, estimulados por intelectuales influyentes, de los que uno no podía esperar tanta virulencia, sectarismo y resentimiento. ¡Con lo ejemplar que nos había salido la transición a la democracia, que supo olvidar el pasado y abrirnos a una nueva realidad social, de la que se erradicaron, eso creíamos, la intolerancia y cualquier modalidad de dogmatismo!

Els únics k estan contents amb la transició democràtica a Espanya són els de dretes. Què hi fa el Fraga governant sense ni tant sols reconeixer els errors del Franquisme?