dilluns, 9 de juliol del 2007

Fomento defiende el actual modelo de AENA frente a las demandas de cambio
Considera que es la mejor fórmula para mantener la cohesión territorial

[...]

El presidente del Gobierno, José Luis Rodríguez Zapatero, aseguró en marzo que su compromiso "es contar con la Generalitat en la gestión de El Prat, pero preservando el principio de responsabilidad con todo el sistema aeroportuario".

Així doncs tenim que España es desmembra si l'Aeroport del Prat es gestiona individualment. I també sabem que la gestió individual és una irresponsabilitat. I jo encara seria més clar: ELS CATALANS SÓN UN PERILL. I ja està. Ara ja ho hem entès tot.

Observem que ZP ja no promet canviar la gestió, sinó comptar amb la Generalitat. I més enrera en el temps, recordem que al març estava disposat a dialogar sobre el futur d'El Prat. I que també al Març el Govern de la Generalitat va dir que negociaria la gestió compartida abans que s'acabés la legislatura. Però ZP també deia que la gestió correspon a l'Estat (i punt). En fi, Fets no paraules. Fins que no facis res, no et farem gens de cas ZP.

I per últim recordem que si AENA seguís el mateix calendari que amb la T-4 de Madrid, la Terminal Sud ja s'hagués adjudicat el passat mes de febrer. Estem a Juliol i encara no sabem res. Bé, sabem una cosa: la Terminal Sud acollirà inicialment a 'determinades companyies'.