dissabte, 17 de novembre del 2007

L'Iceta reclamava una participació decisiva en les obres públiques d'España a Catalunya, i la Generalitat negociarà un paper determinant. I llavors jo m'he preguntat: quin és el sentir del poble? Què preferim? Paper determinant o participació decisiva? Si ho preguntés la Generalitat es consideraria un referèndum ilegal i anirien de pet a la presó (amb l'Estat no s'hi juga), però des de la meva individualitat identitària m'interessa saber què volem. Així que, endavant, voteu.

Nota: l'advocat m'ha: adviced against add independence as an answer. Que en acrònims és AAAIAAA.

Què hem d'aconseguir d'España al 2008?

paper determinant (7)

participació decisiva (0)

consciència considerada (1)

presència perceptible (1)

presència imperceptible (1)

Per cert, la votació de parlar català en taxis españols ha quedat molt igualada (3, 2 i 3), així que no tinc gens clar si es pot o si no es pot parlar català en un taxi español.