dissabte, 1 de desembre del 2007

Quan els polítics diuen que les eleccions són la festa de la democràcia no saben com s'equivoquen, la festa de veritat són les manifestacions. Jo, per ara, ja m'he divertit un munt fent la meva pancarta.

IMG_1813

M'he adonat que sense aquest bloc mai hauria fet aquesta pancarta, i potser ni tan sols hagués anat a la manifestació. Aquesta pancarta és l'exponent màxim del que he fet aquest temps al bloc: agafar coses que m'envien els polítics i posar-hi la meva opinió per després recordar què ens han dit i contrastar-ho. Normalment ho faig amb les frases, la foto del cartell ja l'havia posat en aquest bloc vàries vegades, i ara la faré servir (en la seva versió bilingüe com ja vaig anunciar) a la manifestació. I com que va tot tan junt he posat la direcció d'aquest bloc per si algun radical té prou memòria i a la vegada disposa de connexió internet.

[editat] He parlat de la manifestació al bloc personal.

2 comments:

Toni Ros ha dit...

Col·legues, aquí trobareu una foto de la vostra pancarta i dels vostres caretos...

http://entrellum.blogspot.com/2007/12/brutal-brutal-brutal-brutal-brutal.html

mai9 ha dit...

Molt bé, moltes gràcies. Me n'alegro que algú l'hagi vist :)