diumenge, 8 d’abril del 2007

Ciutadans hace precampaña en Salamanca tachando a Montilla de "fraude vendido al nacionalismo catalán"
Robles calificó a Ciutadans-Partido de la Ciudadanía de "fenómeno social" y de "milagro contra el nacionalismo"

Què hem de fer els catalans per ser acceptats? Ni votant a un andalús ens accepten.

També m'agrada això del "milagro antinacionalista", que em recorda el milagro antigrasa de Fairy. És una alegria comptar amb una categoria detergents.

Hauria d'haver recollit en aquest bloc algun titular de quan el partit Ciutadans diuen que només ells es preocupen pels problemes reals dels ciutadans, així ara podria contraposar-ho amb aquest intent de guanyar vots a les municipals de Salamanca parlant en contra d'un Andalús que governa Catalunya.

I a continuació dos paràgrafs que és ben probable que se'ls girin en contra. Diuen que en política s'ha de complir el que es diu i que el seu partit el dirigeixen els militants i no els dirigents.

El dirigente de C's calificó la ideología de su partido de "libre pensamiento" y aseguró que defiende el "liberalismo progresista", al tiempo que estableció como diferencia con el resto de las formaciones "el comportamiento ético en la política". En su opinión, "no todo vale como ahora ocurre en política", sino que "es preciso cumplir con aquello que se promete".

Robles mantuvo un encuentro con afiliados de la Agrupación de Salamanca, que mañana repetirá en Valladolid y en León. Ciutadans concurrirá a las elecciones municipales fuera de Cataluña en la capital salmantina y en Alicante, "algo que han decidido los militantes porque en nuestra formación es la base la que decide y no la junta directiva", concluyó Robles.