dissabte, 21 d’abril del 2007

Huguet invita a la sociedad catalana a prescindir de Barajas en sus viajes
El conseller de Turisme cree que sería "una señal" en favor de la cesión de El Prat

Senyor Huguet, ara li enviaré una senyal que espero rebi amb la més profunda cordialitat: la societat catalana no li paga perquè faci l'imbècil d'aquesta manera.

Senyor Huguet, vostè sabrà que fins i tot a la resta de l'Espanya Constitucional, la gent compra el bitllet més barat. Quin senyal creu que enviaríem si paguéssim 10€ més per fer escala a Amsterdam o Paris? Enviaríem la mateixa senyal que hem enviat fins ara: que som capaços de pagar més a canvi de no-res.

5 comments:

bacus ha dit...

compte això sona a "compri cava-extremeny".

com tu dius la gent compra bitllets cat-air/iberia o air-irak si són els més barats.

Jo com a català m'agradaria que la T-SUD fos tota Low-Cost, i amb l'arribada del TAV madrid-bcn reconvertir la T3(pont-aeri) amb més low-cost.

l'important seria perocupar-se de que els d'aquí anem a fer el "guiri" pel món i no a la inversa.

mai9 ha dit...

home, l'important és que els d'aquí anem a fer peles pel món, i els rics de fora vinguin a fer el guiri.

Anònim ha dit...

Suposo que deu ser un error d’informació que tu deus tenir: la notícia siu de manera explícita que això serà possible sempre i quan hi hagi bitllets per a aquests aeroports que siguin més econòmics que el Pont Aeri. Cosa d’altra banda gens difícil ja que aquest servei és el més car de les seves característiques.
A vegades dones uns titulars molt esbiaixats. No sé si és perquè tan sols tens una sola font d’informació o perquè ni et molestes de llegir-la tota.
Apa, endavant amb les atxes!!!

mai9 ha dit...

No, no només tinc una font d'informació, però, en aquest cas, això de la 'senyal' i de 'invitar a no passar per Barajas', pel que he llegit als altres diaris, és una interpretació correcta. També he llegit el paràgraf textual del que va dir.

De totes maneres, també et vull dir que quan poso un titular al blog no m'espero a tenir tota la informació del que està passant.

El titular esbiaixat no és meu, és de La Vanguardia. I pel que vaig llegir a l'article no vaig entendre que els bons catalans només havíem d'evitar Barajas si era al mateix preu. Això que dius que no és gens difícil no passar per Barajas no forma part de la meva experiència, segurament perquè a Madrid no són tontos i ens ho posen bé de preu que anem a Madrid per agafar un avió de llarg recorregut, no fos que anessim a Paris.

Salvat el detall d'això de si els bons catalans només havíem de fer el canvi si així o aixà, em continua semblant 'imbècil' que el conseller de turisme tingui aquestes idees. I si em permets, imbècil del tot que es pensi que ell ens ha de dir en quines condicions hauríem de preferir no passar per Barajas. I, per això, malgrat saber a posteriori que ell només ho havia dit en cas que no fos més car, no vaig tocar el que que havia escrit.

kapde ha dit...

Mai, mac@. No et deixis colonitzar per la premsa afí a l'imperi...

Jo no sé si el que es proposava és el que dius, de totes maneres jo si, jo prefereixo pagar 20€ més i no passar per Barajas.

Almenys no he de veure-hi les capelles cristianes de la T-4 i m'estalvio trepitjar una terra infecta.

Salutacions.