dimarts, 17 d’abril del 2007

Rajoy acusa a Zapatero de ejercer «un poder totalitario»

Estava dubtant si posar aquesta notícia perquè ja es veu d'una hora lluny que el PP ja no fa por com abans. A mi, personalment, em sembla que al PP li falten moltes hores de psiquiatre abans de presentar un projecte polític amb cara i ulls. A la nació del costat poden pensar i votar el que vulguin. Recordem, les eleccions estatals es decideixen a Catalunya.

I sí, quan van guanyar amb Aznar sí que semblava que tenia cara i ulls. Recordem que a l'altre costat hi havia el Borrell (que va desaparèixer en menys d'un mes) o l'Almunia (home poc carismàtic per naturalesa).

Encara que sé que en Rajoy és intel·ligent i bon parlamentari (en el sentit de saber parlar), la imatge que tinc d'ell és la del tonto del poble. I no em puc treure del cap que en una entrevista a TV3, abans de les eleccions 2004, quan li van preguntar quin diari llegia, respongués el Marca. I tampoc em puc treure del cap que el seu pare quan li van preguntar què pensava de la carrera del fill va dir que estava content però no orgullós. (oju al datu)

Per no parlar dels hilitos de plastelina del Prestige. Jo crec que aquell dia es va guanyar la successió contra Rodrigo Rato suplint la covardia d'Aznar. I Acebes, suplint la covardia d'Aznar, se'ls va emportar tots a l'infern. Apa, bon final :)