dimarts, 15 de maig del 2007

Hereu se compromete a no subcontratar empresas que paguen menos de 1.000 euros

Quan llegeixo això em vénen dues idees. Una d'esquerres i l'altra de dretes.

d'esquerres: I no ho podia fer abans això? Per què és una promesa electoral?

de dretes: I qualsevol feineta de no res cobrarà mil euros? I el sobrecost el pagarem els contribuents? D'on ha sortit aquesta idea que tothom ha de cobrar mil euros? És conseqüència del concepte mediàtic "els mileuristes"? En el típic cas dels paletes que fan obres als carrers i quan passes veus que tres miren i un treballa, els mil euros seran pel que treballa o també pels tres que miren? I si m'ho miro jo, també cobraré? Encara que no et voti??

Després d'aquesta reflexió, el meu jo de dretes pensa que ser d'esquerres està molt i molt bé.