divendres, 25 de maig del 2007

Zapatero y Maragall no se saludan en el acto central de campaña del PSC en Barcelona
En el primer acto en que aparecían juntos después de que Maragall revelara, en una entrevista a 'L'Avenç', que se sintió "traicionado" por el presidente del Gobierno en el proceso de reforma del Estatut y le acusó de "haber pasado del federalismo al felipismo", ambos dirigentes no llegaron a dirigirse la palabra en ningún momento.

Zapatero critica la prisa por desarrollar el Estatuto, que «se hará en tiempo y forma»
Zapatero sólo citó una vez a Pasqual Maragall, y fue en un bocadillo entre Narcís Serra y Joan Clos, para recordar a quienes han sido alcaldes de Barcelona.

Maragall, l'home que ha donat forma a la Barcelona actual, ideòleg dels Jocs Olímpics, Fòrum de les Cultures, Rondes, que anava en bici fa 10 anys, que havia aconseguit que el PSC fos català i espanyol alhora, el primer en donar suport a ZP, que recull la idea del nou Estatut i la fa possible. I ara, ostracisme per Maragall.

Poden passar anys fent veure que les seves idees eren les del PSC, però a partir d'ara es camina en una altra direcció. Queda clar que Montilla és un gestor. El lideratge de Montilla no són les idees, és la disciplina de partit.