dimecres, 1 d’agost del 2007

Aquest mes també faig un petit balanç perquè he trobat un parell de coses curioses de vosaltres, ilustres lectors.

La primera que m'ha sorprès és que en el mes de Juliol han vingut 30 visites que buscaven "spainnews" i 10 més buscant "noticies espanyes". En mesos passats també hi havia gent que em buscava, però no tants. El que em sap greu és que buscant "Spain News" no surto per enlloc, així que si algú em busca d'oïdes, segurament no em trobarà, i això em fa pensar que potser ho vaig fer malament això de posar "SpainNews" tot junt, però així es quedarà.

L'altra cosa curiosa és que el 25% de les visites (250) han vingut des de la barra horitzontal negra de dalt de tot. Són visites de llocs tan poc interessats com Lisboa o Los Angeles, i d'acord amb els seus orígens: no tornen mai més.

Arrel d'aquesta notícia, puc sentir-me satisfet perquè aquest mes, encara que hagin baixat les visites, el temps d'estada s'ha triplicat respecte el mes anterior (de 3 a 10 minuts).

De totes maneres, reitero la meva intenció d'escriure menys.

Per cert, aquest mes d'agost, segurament arribarem a les 2000 entrades, escrits, posts, missatges, o com li vulgueu dir.