divendres, 31 d’agost del 2007

Campanya per a veure en TV3 a la selecció catalana de futbol sala
Campanya d'Òmnium Cultural perquè TV3 retransmeti el Mundial de Futbol Sala, es tracta del primer mundial on Catalunya hi participa com a Estat.

Com a Estat (en majúscula) no hi podem participar perquè (oh sorpresa) no som un Estat (i tampoc un estat). Hi participarem com a selecció nacional, com a grupet de gent estrambòtica o que el que sigui, però com a estat no.

Això si, que aquest detall no ens impedeixi sumar-nos a l'enèsima campanya.

Ara ja vaig tard, però hagués estat bé recordar totes les campanyes reivindicatives de mobilització de la societat civil. La de l'Estat Propi, la del decideixo decidir, la del decideixo decidir un Estat Propi, la del ratifico la decisió de decidir, la de estic ben decidit, la de decidir reclamar que no em deixen decidir, la de fer saber a tothom que no ens deixen decidir (feta en anglès), i la de decidir que ens hauríem de decidir a decidir-nos. Aquesta última momentàniament aturada per un sector d'indecisos.

2 comments:

Anònim ha dit...

t'estic llegint cap enrere -des de l'1 de septembre- i realment tens la ironia ben esmolada aquests dies... hehehe

mai9 ha dit...

gràcies goulah. Jo també em llegeixo cap enrera i a vegades ric molt. :) m'alegra que compartim aquesta afició :)