dimecres, 8 d’agost del 2007

La ministra Álvarez defiende el aeropuerto de El Prat y culpa de las colas a las compañías

No, no, la culpa és dels clients que no fan bé les cues, deuen tenir problemes identitaris, dic jo.

Álvarez deberá dar explicaciones sobre los últimos incidentes registrados en el servicio de Cercanías de Renfe. El último, el pasado viernes, cuando cerca de 600 pasajeros permanecieron más de dos horas encerrados en un tren a la salida de la estación de Sants [...] La ministra de Fomento felicitó ayer a Renfe por su actuación durante este incidente

Els Bombers de Barcelona van buscar una hora el tren avariat perquè Renfe no els va dir on era

Estem tan putejats que farem veure que no hem sentit la responsable política felicitar una empresa privada per tenir els clients dues hores tancats i els bombers passejant una hora.

Una cosa és que un tren s'espatlli. Una altra cosa és que l'empresa estigui putejant a clients i els que han vingut a salvar. I el súmmum de tot plegat és la responsable política felicitant-los.

Per cert, algú ha vist els polítics catalans? Ara seria un bon moment per guanyar vots. Només cal dir les coses adequades (com sempre, vaja). Jo proposo les paraules: "fins aquí hem arribat. Estem cansats que vinguin de Madrid a dir-nos coses. Ja no volem que vingueu més. A partir d'ara: yo me lo guiso, yo me lo como", així en bilingüe perquè ens entengui tothom.