Iberia anuncia 4 rutes intercontinentals des de T-Sud a Amèrica per al 2010
ha volgut deixar clar que Iberia no contempla "en molt temps" l'opció d'obrir rutes des de Barcelona a Àsia, com reclama el Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de Catalunya (CDRA), format per la Cambra de Comerç de Barcelona, la Generalitat, l'ajuntament de Barcelona i AENA.
Per l'amor de Déu, foteu-los fora de l'aeroport. Deixem que el mercat actui, no protegim més aquesta refutuda companyia que tan ens puteja.
El Febrer passat deien que no farien vols transoceànics des de el Prat. Feu-vos cas a vosaltres mateixos, no els feu, i marxeu.
Estic cansat que ens arribin notícies sobre Iberia. Que facin d'empresa privada i punt. Que facin el que vulguin. I els que decideixen l'aeroport també. Però que no ens venguin els grans projectes que té Iberia per l'aeroport del Prat, això és política, i ens esteu intentant fer creure que és el mercat i no l'españolisme centralista el que fa que l'aeroport del Prat només voli a Madrid.
El director general d'Iberia ha considerat que Barcelona no té presència comercial o empresarial suficient al continent asiàtic per plantejar-se aquestes rutes i ha explicat que "per ubicació geogràfica" no té sentit que passatgers del nord o del centre d'Europa realitzin connexions a Barcelona per arribar als esmentats destins.
3 comments:
""ha considerat que Barcelona no té presència comercial o empresarial suficient al continent asiàtic i a altres llocs que no siguin les seves ex colònies per plantejar-se aquestes rutes""
aquí estic d'acord però madrid tp té aquesta potencial clientela.
els polítics d'aquí ens han fet veure que cada dia hi ha 100 residents a catalunya que vol viatjar o tornar a kuala-lumpur i és falç.
Com tu dius el mercat s'auto-regula i com no hi ha clientela, tens que viatjar via amsterdam o frankfurt.
el que hem de lluitar és que sigui bcn-amsterdam-kuala lumpur i no bcn-madrid-amsterdam-kuala lumpur si voles amb KLM o via frankfurt si voles amb lufthansa.
Les empreses privades estan per fotre diners no per perdre'n.
però perquè vagi a kuala-lumpur el mercat ha de poder detectar aquest interès, i ara no es pot fer perquè l'aeroport del Prat està bloquejat per Iberia i Clickair.
Si els catalans volguéssim anar a Kuala-lumpur no és que passessim per Madrid, és que segurament faríem altres coses. Vull dir, jo podria tenir un interès en viatjar a tal lloc però com que l'aeroport no es pot desenvolupar em quedo a casa.
bacus:
au qui t'ha dit que a Catalunya no hi ha "100 residents" per anar a kuala-lumpur i a Frankfurt sí??
Per què quan es tracta d'un altre aeroport es parla de pasatgers, i quan es parla del Prat només parlem de "Catalans"?
No és una mica tendenciós tot plegat??
Ramon III
Publica un comentari a l'entrada