divendres, 23 de novembre del 2007

25, 26 i 27 de gener de 2008
Per primera vegada a casa nostra, durant tres dies, la reflexió i el debat en termes de blocs serà global en termes territorials i en matèria sectorial.

[...]

Hi hauran taules i tallers sobre videoblogs, literatura i blocs, política i blocs, xarxes socials, periodisme ciutadà, intentarem definir un codi ètic blocaire, parlarem de la influència dels blocs, d'empresa 2.0 i debatrem sobre la nomenclatura blog o bloc.

Jo no vull decebre a ningú amb les meves idees sobre les taules i/o tallers de vídeoblogs o vídeoblocs.

Tampoc tinc cap interès en intentar definir un codi ètic blocaire, ni parlar de la influència dels blogs o blocs, ni fer debats sobre les preferències individuals entre la C i la G (jo, a nivell personal tinc preferència per la G, els que em conegueu ja sabreu perquè).

I trobo molt lleig (i discriminador) que parlin de literatura i blocs, política i blogs, periodisme ciutadà i blogs, i no parlin de tecnologia i blogs. Homeeeee.....

Au, que vagin bé les "xarxes socials" i a veure si algun blocaire surt aparellat :)