dilluns, 19 de novembre del 2007

David Madí adverteix que si el Tribunal Constitucional rebaixa l'Estatut "passarà alguna cosa grossa" a Catalunya

Aiiii, amagueu-vos que venen Els Reis!!! No, en sèrio, amagueu-vos que si us veuen cremant fotos no ens deixaran res.

Jo aquest any he demanat: més classes de Castellà per tothom, un viatge de relax Barcelona-Arenys de Mar a només 20km/h per poder veure totes les platges sense baixar del tren.

Acabar de tancar les emissions de TV3 a tot arreu. Si els valencians no la veuen perquè ho hem de fer nosaltres? I tornar a tancar Ràdio 4 i els de la tele de Sant Cugat, això ja m'ho havien de portar l'any passat però es van fer enrera.

I també he demanat Pau al Món, que em sembla que això si que m'ho portaran perquè va junt amb aprendre Castellano.

I no he demanat res més perquè després diuen que sempre estic demanant coses :P