dissabte, 24 de novembre del 2007

La dreta avança l'esquerra en l'aposta per la web 2.0

Jo no sé si en Saul.cat ho ha fet expressament, però mireu de quina manera avança la dreta a internet. Paraules de Daniel Sirera:

En Cataluña alguien debe de defender el Estado de Derecho, alguien debe de defender la libertad y si no lo hace el partido socialista, no lo hace el gobierno de la Generalidad pues lo tenemos que hacer nosotros. Y además, somos concientes de que hay muchos catalanes que nos miran a nosotros como referente de eso, de la defensa de la libertad.

Aquest és el PP del Sirera: defensen la llibertat i el Estado de Derecho i això no ho fa ni el PSC ni la Generalitat. Els socialistes defensen el libertinaje i el Estado de Doblá.

Estamos trabajando para que toda esa gente que no es nacionalista, que no quiere ser nacionalista, que no quiere pedir perdón por no ser nacionalista puedan salir de su casa, tengan una opción política razonable, viable, util, seria [i etc]

Ahà, el PP s'ha posat com a objectiu polític que els no nacionalistes puguin sortir al carrer. És un objectiu digne de les seves possibilitats.

Endavant, segur que guanyeu.