dimecres, 23 de gener del 2008

Segueixo inspirat pel Marcus, així que seguirem la tradició de dir el primer que em passa pel cap, però ara, mirant la publicitat de la campanya electoral. Nom de la categoria: campanyes poc convincents.

IMG_1699c

Els d'Esquerra últimament són una mica nenes. Entre allò de voler que la gent que s'estima España vulgui la independència i ara això de fer-nos creure que algun ciutadà voldrà la independència perquè no van els trens, estic començant a pensar que aquesta gent no vol la independència sinó que el que vol és semblar normal, reafirmar-se, i a veure si els altres l'accepten.

Jo proposo un motiu molt més racional per voler la independència: perquè España me la suda. Jo ho trobo molt més convincent que la tontaria dels trens. O és que la meva nacionalitat pot variar segons un tren?

me la suda -c

1 comments:

Anònim ha dit...

M'agrada molt la teva proposta. Des d'aqui t'animo a que facis les versions dels altres partis :)

Per cert, és ironic que el lema alternatiu de ERC estigui en castellà :)