dijous, 21 de febrer del 2008

L'absència d'11 diputats de CiU i de Puigcercós impedeix que es voti la resolució a favor de la independència de Kosovo
Aquest tema de les absències al Parlament el trobo vergonyós. S'hauria de sancionar els que fan campana i sin són reincidents, al carrer. Siguin de CiU, PSC o del partit que siguin.

si clar, resulta que bona part dels ciutadans passem d'anar a votar un cop cada quatre anys, i després exigim que els polítics es passin el dia assentats a la cadira votant. I després també ens queixem que els polítics no són propers i viuen aïllats en les seves coses.

Doncs no, que surtin al carrer i canviïn el sistema de votacions sistemàtiques. Que votin per SMS carai!

2 comments:

Anònim ha dit...

M'ha semblat un comentari una mica desafortunat i fora de lloc. La diferència entre si jo vaig a votar o no i si ells van al Parlament a votar o no, és que la meva feina no és "anar a votar", jo no cobro per votar. Però la feina d'un diputat és anar al Parlament a votar i presentar-hi resolucions, i per això cobra un mínim de 41.000 euros (i una mitjana de 60.000) anuals per fer-ho.

Si jo passo d'anar a la meva feina em fan fora, però els diputats passen olímpicament de fer la seva i no passa res.

La comparació no ha estat gaire afortunada (un altre tema és si a la gent li bufa o no la política, però els diputats cobren per estar al Parlament, el mínim que se'ls pot exigir és que hi vagin!).

mai9 ha dit...

Això del "cobrar" ja ho havia pensat, però no em sembla diferència substancial. Al cap i a la fi estem tots ficats en aquesta democràcia, i si tu pots anar a treballar i cobrar és perquè n'hi ha uns altres que enlloc de "treballar" fan política.

Jo no sé quina és la feina d'un polític, però no estaria satisfet amb un polític pel fet que vagi a votar-ho tot, és més, no conec ningú que a l'hora de valorar un polític pensi en si ha anat a votar o ha faltat massa vegades.

Dius "el mínim que se'ls pot exigir és que hi vagin!", i clar, jo al que vaig no és a exigir-los un mínim, els exigeixo altres coses. De fet, ni els exigeixo res, simplement en voto a uns i no a uns altres. I tots plegats que facin el que puguin. Com dic, jo sempre tinc l'última carta perquè torno a votar en el futur.