dilluns, 3 de març del 2008

Bé, micro-resum mensual:

Primer dir que aquest bloc ha perdut bastants, bastants lectors. Una amiga diu que ja de fa temps es nota que escric sabent que em llegeixen (o alguna cosa així deia). Un altre amic diu que li importa tres pepinos el que digui al bloc (i com ell tants altres).

Com a curiositat dir que ara arriben el doble de gent del Google buscant "Spain News" que buscant "SpainNews". I a més es queden el doble de temps! Jo, sincerament, no ho entenc que arribi gent buscant el títol del bloc.

I com a altra cosa curiosa: he guanyat un enllaç en aquest altre bloc en la secció "charneguistán" al costat d'ilustres com Ramon Tremosa, Saül Gordillo, Carles Campuzano, Pere Aragonés. Tot i que deu fer servir un criteri dubtós perquè a la llista també hi ha un bloc que només parla de futbol.

Ah, també vull parlar del canvi de plantilla. Vaig canviar la plantilla per celebrar el 4t aniversari del bloc, la nova no em va agradar ja el segon dia però la vaig mantenir casi dues setmanes. El tema és que volia fer-me la meva pròpia plantilla, però la mandra i la pèrdua de lectors ha fet que tornem a tenir la mateixa.

Coses que volia fer al bloc: tenir un final de pàgina com aquest bloc. Així, tot ordenadet i diferenciat. Ara hi ha un hiper-llistat de categories que es llegeix fatal, però mira, què hi farem.

Una altra cosa que volia fer al bloc és tenir dues columnes a la dreta, estil aquest bloc, i també el disseny txatxi per subscriure's. Veureu que això és l'únic que he afegit a la plantilla, però no tan professional.

Veureu que falta la secció "Jo Mateix" on hi havia enllaços explicatius del bloc. De fet, encara està a la plantilla però algun problema hi ha i no surt. De fet, el canvi temporal de plantilla va trencar moltes coses que no em pensava. Aquest també va ser un motiu per dir: "saps què? deixa-ho córrer".

4 comments:

bacus ha dit...

reguem les plamtes

trena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

A mi també et passa, et llegeixo des del Netvibes (un agregador) i no entro tant sovint al bloc com abans. Miraré de fer-ho !!!

mai9 ha dit...

ei, tranquils estimats bacus, trena i anònim 34. Podeu seguir regant plantes i llegint per subscripció. No hi ha menys visites perquè ho feu així.

A veure, em sap greu tenir menys visites, però ja està. Ho he dit perquè si abans deia que pujaven les visites, ara crec que també havia de dir que baixaven.