divendres, 18 de juliol del 2008

Cinco apuntes sobre las balanzas fiscales
La publicación, un ejercicio de transparencia, ha servido también para dar cancha a los analfabetos funcionales que “compensan” balanzas fiscales con balanzas comerciales, que también se han manifestado de forma transparente. Esto es: si a) yo tengo diez euros y tú tienes cinco, b) yo te transfiero 2,5 por medio de impuestos, c) tú me compras una bufanda que fabrico con los colores de la Furia y la leyenda “¿Por qué no te callas?”, d) “estamos en paz”. Eso sí, tú has estado en el sofá dándole al zapping, y yo he comprado materiales y he fabricado una bufanda, y tú tienes los mismos cinco euros y una bufanda.

Magnífica explicació. En els comentaris ja hi ha algú que el titlla d'insolidari.

1 comments:

Anònim ha dit...

Ara que a nivell fiscal ja està clar (per a ells), busquen portar el tema a les "balances comercials".

Algú els hi hauria de preguntar, si també tenen drets sobre, per exemple, el cava que s'exporta als USA, i en concepte de què?

Els Països Catalans produeixen més del 30% de les exportacions de l'estat ejpanyol. Aquesta xifra també engreixa el PIB de 1ue parlen les balances, i jo no veig que s'ho descomptin de la factura fiscal!