dissabte, 6 de setembre del 2008

La Junta extremeña a Carod: «Hacemos con nuestro dinero lo que nos da la gana»
La consejera Portavoz de la Junta de Extremadura, Dolores Pallero, respondió ayer a las críticas que lanzó contra el Gobierno extremeño uel vicepresidente de la Generalitat, Josep Lluís Carod-Rovira, que consideró que si Cataluña da recursos a otras comunidades es para que «se creen empresas, no para que se vaya incrementando el sector público con más y más funcionarios», en referencia a Extremadura, la comunidad con más funcionarios de España, según el lenguaraz político catalán. «Los extremeños hacemos con nuestro dinero lo que nos da la gana», sentenció Dolores Pallero, que recordó que Cataluña «no da nada» a la región extremeña porque en España «son los ciudadanos los que contribuyen y no los territorios».

Així ens trobem els catalans a dins d'España. I resulta que el "languaraz" és el Carod i no ella.

La densitat de funcionaris a Extremadura és un fet objectiu i demostrable, però l'ABC vol escriure que és un fet "segun" tal persona.

Ni un euro per Extremadura.

O segons li agrada fer veure que són les coses a la senyora Pallero: Ni un euro pels españols que viuen a Extremadura i es beneficien per aquest fet d'unes ajudes econòmiques que no tenen els españols que viuen a Catalunya.

Pallero, que añadió que durante el periodo autonómico los extremos, además, «se han dotado más de la dignidad y de una identidad que este pueblo no tenía históricamente».

El que faltava, ara resulta que els extremenys s'han gastat els calers en construir-se una identitat que no tenien.

Catalans, fem amb els nostres diners el que ens vingui de gust, i a la merda amb Espanya.