dijous, 5 de febrer del 2009

El embajador de Israel denuncia una "coalición de odio" entre islamistas e intelectuales

I aquí és quan els israelites perden els papers.

En esta presunta coalición participarían también "laicos, académicos supuestamente ilustrados, como Noam Chomsky, Saramago, Goytisolo, Antonio Gala, gente que supuestamente no tiene nada que ver" con el islamismo radical pero que "sin embargo están juntando fuerzas".

Tot i que no hi era, aquesta frase em recorda al Franco parlant de la "conspiración judeo-masónica".

També em recorda a George W. Bush quan deia que si no estaves d'acord amb ell estaves d'acord amb els terroristes. Embaixador, calia simplificar tant fins a caure en dir que l'Antonio Gala està ajuntant forces amb els islamistes radicals?

Schutz ha advertido de que se trata de una "combinación peligrosa", de la que forman parte "elementos muy oscuros del mundo musulmán", partidarios de la "opresión" de las mujeres y de los homosexuales.

Si George W. Bush ens explicava que Saddam Hussein havia matat a gent per tal que nosaltres ens posesim a favor de la Guerra d'Iraq, ara l'ambaixador ens explica que les dones i els homosexuals estan oprimits.

El embajador ha lamentado "esta moda o tendencia antisionista" por parte de un segmento "supuestamente ilustrado de la sociedad" y se ha mostrado convencido de que esta moda "entrará en la historia como un fenómeno nefasto total, como el racismo o el antisemitismo".

Aquest paràgraf em recorda dues coses: Al Josep Piqué defensant la Guerra d'Iraq dient que ell veia antiamericanisme en la posició en contra la guerra. I també em recorda a George W. Bush dient que la història li donarà la raó.

Schutz ha denunciado la existencia de una "empresa de la mentira" que propaga a través de los medios de comunicación una mala imagen de Israel que en su opinión no se corresponde con la realidad.

Senyor Schutz, estem comentant les seves paraules.