dissabte, 18 d’agost del 2012

Campanya britànica contra el 'balconing'
"Vaig sortir al balcó a fumar i vaig cridar a baix per demanar un encenedor. Me'n van tirar un però quan vaig anar a agafar-lo anava molt begut, l'impuls em va fer caure d'una altura de set pisos. Vaig xocar contra tots els balcons i vaig caure sobre un para-sol que va esmorteir la caiguda, i probablement em va salvar la vida", relata Evans, que va resultar greument ferit i que avui encara pateix les seqüeles de la seva imprudència. "Sigues assenyat, beu amb responsabilitat", recomana als seus compatriotes.

Deixant de costat el típic comportament anglès, és rellevant que el noi que ha de servir per fer campanya contra el 'balconing' resulta que no feia balconing. I acaba dient "beu amb responsabilitat", cosa que està molt bé però tampoc té res a veure amb el balconing. Així doncs la campanya tindrà un èxit total.