divendres, 29 de juny del 2007

Puigcercós llama a una "movilización" de la clase política catalana para reclamar una nueva financiación
Apuesta por una "renovación de ideas y equipos" en ERC para "retomar el camino hacia la soberanía"

Francament, aquest home que queia tan bé quan estava a Madrid, ara fa el préssec. De quina renovació d'idees i equips està parlant quan ell està a la Generalitat? Està defensant que el fotin fora i trenquin el tripartit?

Enlloc de defensar coses hauria de procurar que l'entenguéssim. És fàcil defensar el que tothom vol, però és difícil que confiïn en tu si no t'entenen.

3 comments:

Anònim ha dit...

Quan calla perquè calla. Quan diu perquè diu. Francament qui us entengui que us compri! Amb opinadors així no m'extranya que tot vagi com va

mai9 ha dit...

això, ara resulta que és culpa meva.

I que ara recordi jo no havia criticat que callés. I si ho vaig fer suposo que era amb raons. No t'has de fixar si avui demano que calli i ahir que parli, t'has de fixar en els motius.

Explica'm tu com es pot demanar una renovació d'equips quan fa 4 dies que estàs al govern.

mai9 ha dit...

I fixa't que dic que fa el préssec perquè no se l'entén.

He intentat posar un comentari que s'entengués què volia dir, disculpa roser si no ho he aconseguit. De totes maneres, crec que assumeixes que jo criticava quan ERC s'estava callat al costat del PSC. Ara no sé si ho vaig criticar algun cop, però en general, ho vaig sentir dir més a altres i el que jo pensava era que era millor deixar fer i a veure què passa, perquè si em permets, em sembla una bona estratègia per part d'ERC deixar que els esquerranosos de Catalunya vegin que el PSC no defensa Catalunya i que si vols autonomia, catalanisme, o independència has de votar-los a ells i que Montilla és un simple sucursalista.

Deixar que per exemple, Ernest Maragall digui que vol les 3 hores de Castellà a l'escola és una bona manera de deixar al descobert que si ets d'esquerres i no t'agraden les 3 hores faràs millor de votar ERC.

Dit això, en aquest bloc no som fans de persones, i miro les notícies una per una, i una notícia em pot semblar bé i d'aquí 4 mesos llegir el mateix em pot semblar malament. Per exemple, l'Estatut em va semblar insuficient quan va sortir, però després he après a estimar-lo. ;)

De totes maneres, gràcies per expressar que potser entro en contradicció. I sí, és veritat que tinc tendència a queixar-me del que fan, però intento que ser raonable. :)