dijous, 28 de juny del 2007

El candidato alternativo a Rivera aboga por someter a C's al nuevo partido español
Bouza-Brey ha explicado que el "gran objetivo" de su lista es "crear, cuanto antes mejor, un partido de ámbito español" que fusione C's con el proyecto político que impulsan Fernando Savater, Carlos Martínez Gorriarán y Rosa Díez, a través del colectivo Basta Ya.

En esta nueva formación, "C's tendría un papel importante, no como coalición de partidos, sino que las personas que forman parte de C's participarían en ese partido de ámbito español integrando la federación catalana de ese partido". "Es muy importante que perdamos el miedo a que C's desaparezca. Nuestro papel será más potente dentro de un partido de ámbito español", ha subrayado.

És el que deia fa un temps: no es pot lluitar contra el nacionalisme si resulta que sou un partit català i els bascos en tenen un altre. Si esteu defensant España heu de ser tots españols i punt. Si dubteu en això no anireu enlloc.

I, em sap greu, però aquestes explicacions que donen encara no van prou pel bon camí perquè els nacionalistes catalans des de sempre que es debaten entre buscar la independència o creure que podem ser importants dins d'España. Frases com "nuestro papel será más potente" i això de la "federación catalana de ese partido" demostren clarament que no sou res més que uns simples nacionalistes catalanistes federalistes, i segur que dins del vostre partit ja han sortit els primers que volen seguir sent Ciutadans i no volen integrar-se en cap unitat de destino en lo universal. Enhorabona, ja teniu independentistes.