diumenge, 1 de juliol del 2007

Carretero afirma que ERC ha perdut el nord i sol·licita un relleu a la direcció del partit
al Parlament [ERC] només pot pactar amb partits que recolzin el camí cap a l'autodeterminació

L'estratègia dels catalans és que abans de poder pactar amb ningú ja diem amb qui no pactarem i així sembla que som molt purs. Ho vam veure amb en Mas i el notari del PP i ho veiem ara amb Carretero i el PSC. I dic el PSC com podria dir CiU, perquè per molt que diguin a CiU, jo no m'empasso que siguin capaços de convocar un referèndum d'autodeterminació, com a mínim, fins la següent generació. I res m'agradaria tant com veure ERC+CiU governant i aprovant un referèndum d'autodeterminació.

"El PSOE --ha dit-- no només incompleix els seus compromisos respecte a l'Estatut i el finançament, sinó que amb iniciatives com la de la tercera hora de castellà, o la falta d'inversió en infraestructures, ens ofereix un tracte només reservat a les colònies més maltractades per les seves metròpolis".

En la teoria del paràgraf anteior hi estarem tots d'acord, però com es porta a la pràctica el següent paràgraf?

ha recalcat que "qui lidera el partit no pot estar a les institucions, perquè ha de vetllar per salvaguardar el principal objectiu, que és avançar cap a la independència".

Qui farà campanya a les eleccions si els líders no podran estar al govern?

Carod vol arribar a la sobirania "sense fugides endavant"
Segons el seu parer, el país necessita un urbanisme "al servei de les persones, i del territori, amb una planificació que entengui de sostenibilitat i nosaltres som el partit de convicció republicana que pot i ha de fer urbanisme de consens".

I, em sap greu, però el Puigcercós el veig una mica populista. Primer reclamava un canvi d'equips per posar-se ell com a líder del partit, i ara parla d'urbanisme. Em sembla que aquest home busca temes que sap que la gent hi estarà d'acord. Què carai és "urbanisme de consens"? Per què t'hem de votar si faràs "consens"? Em sembla que l'únic que vol és dir "ei, que jo sóc bona persona".

Em sembla que el millor per a ERC és tranquilitat, i que el PSC no els prengui el pèl, que sembla que és el que vulgui fer el Carod