divendres, 14 de setembre del 2007

ABC.es: La Audiencia Nacional investiga la quema de fotos de los Reyes
La Fiscalía sólo hace referencia en su escrito a la quema de las imágenes de los reyes y no alude a las consignas contra la monarquía que profirieron los centenares de independentistas concentrados ayer frente al Ayuntamiento de Girona para protestar por la presencia del rey, que acudió a la capital gerundense para inaugurar el Parque Científico y Tecnológico de la Ciudad.

Tras leer un manifiesto en el que aseguraban que "la Monarquía es ilegítima porque la restauró un dictador", los manifestantes gritaron consignas como "los catalanes no tienen rey" o "fuera el Borbón de Girona" y criticaron que "un personaje que no tiene ningún vínculo con el mundo académico, con la ciudad, con el país ni con nosotros" inaugure el Parque Tecnológico.

Als jutges españols se'ls acumula la feina. Quan fa poc que s'han tret de sobre les denúncies a Pepe Rubianes, i encara estan pendents de les "enseñas españolas" i un partit de futbol entre catalans i españols, els cau el "genocidio" de López Tena, i ara això de Girona. Ei, i també tenen pendent ajusticiar l'Estatut de Catalunya.

Si els jutges españols fossin llestos condemnarien l'ABC per ser còmplices d'aquestes accions. Qualsevol manual del bon colonialista diu que si no pots donar un càstig exemplar el que has de fer és silenciar les rebelions.

Després, si España s'autodestrueix que no diguin que els catalans no hem fet tot el possible perquè passés.

1 comments:

Unknown ha dit...

quedada OK...

recorda plaça effnet#cat #cat! a universitat.......


bé si accepteu un penkat com jo ...


hi ha el cyber uni o granvia uni alternatiu..............