dilluns, 26 de novembre del 2007

Chacón y Hereu anuncian una inversión de 17 millones para los barrios afectados por las obras del AVE
Una 14.000 viviendas se beneficiarán de las ayudas, principalmente en el barrio de Badal y en el entorno de la estación de Sants y de La Bordeta

Ara mateix em compro un pis al barri! Ojú, que 17M€/14 mil pisos toquen a 1200 euros per pis eh! I si ets jove et donen 200€ més cada més, i si tens un fill 2500 euros més. I espera! Que falten tres mesos per les eleccions :)

Ah, i si canvies un electrodomèstic no sé quina administració et dona no sé quants euros a canvi que et compris el rentaplats que surt a la seva llista i després de presentar no sé quants paperots firmats, amb segell i fotocopiats pel davant i pel darrera. Ho dic perquè jo volia canviar l'escalfador d'aigua, em vaig informar pels ajuts i ho vaig deixar córrer perquè fins i tot fent tot el que s'ha de fer, ells et poden dir (a posteriori) que no et paguen perquè no sé què que has fet no és com hauria de ser, i si et paguen et paguen al cap de tres mesos.