dijous, 17 de gener del 2008

Nova enquesta. Avui:

Voleu Gallardón al PPC?

Si (6)

No (6)

Ja us ho dic ara, jo pagaria perquè vingués. I si no trobés pis a Barcelona, compartiria el meu humil pis llogat (això si que ho hauria de pagar eh!).

Però no crec que vingui. Perquè els del PP per molt que diguin, no consideren que Catalunya sigui España.

Si Gallardón portés el PPC, guanyarien vots a Catalunya, que és el Sant Grial dels peperos. I és igual que no parli Català, el Montilla no en va aprendre fins que no va haver de sortir a TV3. I allà està.

7 comments:

Anònim ha dit...

Gallardón debía presentarse por la lista del PP en Toledo......

Anònim ha dit...

Mai9, que podries posar el títol als posts? Si no la sindicació serveix de ben poca cosa...

o no :P

Anònim ha dit...

bé, dóna igual... ja me les apanyaré...

PS: sí, sóc del club dels indecissos

mai9 ha dit...

És que vaig treure els títols perquè no em veig capaç de pensar un títol per cada cosa que escric =/

què fas servir per llegir-ho per RSS?

Anònim ha dit...

estic provant el liferea.

jo faig servir linux i no sé pas si existirà per altres sistemes.

De fet visualment el teu post té títol; normalment l'enllaç de la notícia però suposo que no quedaria gaire bé repetir-lo com a títol prèviament. El problema que a la llista que recullen les RSS tot està titula [sense títol] i és clar, costa de diferenciar cada post.

Anònim ha dit...

per cert, es poden seguir per RSS les respostes al teu bloc?
no he trobat pas la sindicació per això...

mai9 ha dit...

http://espanyes.blogspot.com/feeds/comments/default

aquest és l'enllaç per seguir els comentaris.

Jo per llegir per RSS faig servir el bloglines que va la mar de bé. I ho pots fer servir des de qualsevol ordinador. De fet, els programes que he provat no m'han acabat d'agradar.