La Generalitat y el Ayuntamiento desconocen el reparto de la T-Sur a semanas de ser asignada
Primer regalaran part de la terminal (el 90% com a Barajas seria un escàndol) a una empresa (Iberia+Clickair) que volia marxar del Prat i que després diu que farà 10 rutes intercontinentals en un termini de 5 anys. És a dir que els propers 3 anys podem tenir una sola nova ruta, i d'aquí 3 o 4 anys (si algú se'n recorda) les 9 rutes que falten, siguin a Casablanca, Túnez o altres destins a Àfrica, com ja ha fet Clickair, que és l'empresa d'Iberia perquè ningú més pugui fer servir l'aeroport del Prat. I recordem que Clickair és una companyia que deixa tirats repetidament els seus clients, que té la plantilla d'avions més antiga i que segons els mateixos treballadors de l'aeroport és una companyia que serveix per apagar incendis. I a l'altre opció pel Prat és Star Alliance que ha estat escollida per tercer cop, la millor associació d'aerolínies.
El PSOE diu que seran responsables i mantindran el model actual, i la Generalitat amb el PSC accepta no tenir majoria a la gestió del Prat. ZP també va dir que canviaria la gestió i que la Generalitat tindria una posició molt rellevant. La realitat és que aquí no canvia res fins que a Zapatero li vagi bé (és a dir, després de les eleccions).
I mentrestant, els empresaris que han de fer servir l'aeroport es pugen per les parets.
I ara, un comentari de la notícia:
El vol de tornada de Cuba va durar 8,30 h. Vam trigar en arribar a Catalunya 19 hores. Si descompteu les hores d' aeroport imagineu las que vam haver d' esperar a Madrid. Cada dia em resulta més dolorós constatar la dependència del govern central en la presa de decisions tan importants per Catalunya i la pèssima gestió dels nostres polítics. És un càncer que persegueix l'asfíxia i mort d'aquest estimat país nostre.
On estan els polítics obsessionats en resoldre els problemes reals dels ciutadans? Que demanin la
0 comments:
Publica un comentari a l'entrada