dissabte, 28 de gener del 2006

VilaWeb - El Punt: entrevista a Josep-Lluis Carod-Rovira
El problema de Catalunya és que habitualment la classe política i dirigent porta el cotxe només amb les llums curtes i que, com a màxim, el que els preocupa és saber què passarà les pròximes eleccions no què passarà la pròxima generació. I és aquesta generació la que ens està dient, i molt particularment a ERC, vosaltres no ens podeu defraudar perquè si ens falleu s'ha acabat tot. ERC no vol hipotecar tota una generació com la generació de Jordi Pujol va hipotecar la meva. No em vull sentir dir pels meus fills que he fet el mateix que altres van fer amb mi. Encara que com a partit ens hàgim de quedar sols, si convé, ens hi quedarem.

Després del pacte Mas-ZP ens trobem que tot el protagonisme polític és per ERC, ara qui decideix és ERC.

I a més ara tinc clar que aquesta reforma d'Estatut s'ha fet perquè ERC volia, ni CIU ni PSC hi veien cap necessitat perquè el k han pactat no és substàncialment diferent de l'Estatut vigent. I com a carambola, la manifestació del 18 de Febrer (si tot continua igual) serà una manifestació a favor d'ERC.

Jo em faré una pancarta que dirà: "Aznar + talante = ZP"