dissabte, 30 de setembre del 2006

Mas renunciarà a presidir la Generalitat si CiU no guanya les eleccions

No entenc aquesta mania de Mas a tallar-se camins abans de les eleccions. Diu que no pactarà amb el PP, diu que no governarà si no guanya les eleccions. I tot això sense que els ciutadans haguem votat. També podria dir que no governarà si el nombre de diputats no és multiple de 3.

El que hauria de fer és parlar de què farà si governa, que prometi pujar les pensions i baixar els impostos, per exemple.

3 comments:

Anònim ha dit...

I q més té el que prometi? Després tampoc no ho farà...

Jo voto que si vol governar, el núero d'escons que tregui no pot ser múltiple de cap número primer, a veure què en pensa :P

mai9 ha dit...

bé, això que demani que prometi coses era una ironia ben fina. Fixa't que dic que parli del què farà, i després assumeixo que el que faria és promeses tontes.

Jo ara mateix prefereixo al Mas que al Montilla.

Anònim ha dit...

Doncs jo no en preferixo a cap dels dos. Si es tractés d'escollir entre un d'aquests dos segurament em quedaria amb en Mas, però amb tota la recança.

Jo, ara com ara, prefereixo a en Carod-Rovira ja que no tinc cap altra alternativa decent.