dimecres, 15 de novembre del 2006

David Madí: "Jo no vaig matar Kennedy"
--¿Creu realment que ha fet una gran campanya?
--Sens dubte. I no solament perquè ha sigut una campanya guanyadora, homogèniament guanyadora. Hem guanyat en 38 de les 41 comarques, en 946 municipis, etcè- tera. Pel que fa a la victòria electoral, crec que ningú en pot dir res. I no ha sigut mèrit meu.

--¿Els seus amics què diuen que és vostè?
--Els ho hauria de preguntar a ells. Em considero una persona a qui agrada viure. Sóc inquiet, universal i, sent una persona que procedeix de la cultura de l'esforç, insisteixo, també m'agrada passar-m'ho bé.

--¿Quina batalla de les idees han guanyat vostès?
--¿Batalla de les idees?

El director de la campanya electoral de CiU diu que guanyar les eleccions no ha sigut mèrit seu. Que es pot entendre que no sigui mèrit seu, però coi, van fer una campanya en contra tothom com si anessin a treure majoria absoluta, i al final, només tenen 2 escons més. Sembla que més que dir que no és mèrit seu està dient que no és culpa seva.

Ah, m'encanta. En David Madí és una persona universal. I també trobo curiós que separi la cultura de l'esforç de passar-s'ho bé.

I quina ironia que no sàpiga què és la batalla de les idees, potser haurien de començar per aquí de cara a les pròximes eleccions.