diumenge, 25 de febrer del 2007

Israel sol.licita als EUA un corredor per atacar l'Iran

Després de matar a tothom que van poder al Liban "perquè ens han segrestat dos soldats", i després de neutralitzar Iraq utilitzant el lobby jueu a USA, ara Israel, no en té prou en participar a Eurovisión (que Israel forma part d'Europa oi?) i tampoc en té prou en tenir ells mateixos armament nuclear, i diuen que, mira, potser surten a fer un vol amb avió i de pas destrueixen tot el que troben a Iran.

Europa, on ets?

PD: I evidentment Palestina està farcit de terroristes, i Israel té dret a defensar-se matant a tothom que troba.

6 comments:

trena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mai9 ha dit...

demagògia és: Política fonamentada en la utilització de mètodes emotius i irracionals per a estimular els sentiments dels governats cap a l'acceptació de programes d'acció impracticables i fal·laciosos que miren només de mantenir situacions de privilegi.


En la Post Data, Quin privilegi estic intentant mantenir?

trena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mai9 ha dit...

no veig que sigui emotiu ni irracional el que dic. Si que sóc contundent, però ser contundent no és ser demagog.

I si escric al bloc quelcom sobre Israel, d'això no es pot concloure que genèricament jo dic que Israel són els més dolents del món.

I si em permets, diro-ho sí que és demagògia perquè estàs fent servir mètodes emotius (dir que jo dic que són els pitjors del món) per defensar una situació de privilegi, la d'Israel.

I també és demagog (ara per mètodes irracionals) que diguis que jo dic que els palestins són uns sants. I és demagog perquè jo no ho he dit. Dir que Israel diu que Palestina està farcida de terroristes no és dir que jo penso que els palestins són tots sants. Qualsevol semblança entre les dues idees és pura coïncidència, o pura demagògia. :P

I si em permets per tercer cop, estàs fent demagògia emotiva un altre cop: jo no estic estimulant sentiments amb arguments fal·laciosos. És Israel que diu que volen volar per sobre Iraq per anar a atacar Iran. I davant d'aquest titular opino que algú els hauria de parar els peus i faig una llista de les coses que recordo que no haurien d'haver passat i que sempre i sempre afavoreixen Israel matxacant a tota la resta. I aquesta opinió és una opinió i no és demagògia. I és demagògia que diguis que opinar és demagògia perquè el que fas és utilitzar mètodes emotius per neutralitzar la meva opinió.

trena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mai9 ha dit...

bé, a mi no em sembla que la post data sigui demagoga. A mi la impressió que m'ha quedat de tot el que diu Israel és que Palestina està farcida de terroristes. I que ells quan ataquen Palestina el que fan és defensar-se. Ara no tinc enllaços ni vídeos ni res que ho corrabori, però aquesta és la impressió que m'ha quedat del que diu Israel.