dijous, 26 d’abril del 2007

Almansa a Canal9
Ja no n'hi ha poble algú a Espanya que tinga més capacitat que la que té la Comunitat Valenciana en qualsevol capacitat, de sang o opcions de decisió com a poble dins de la Constitució Espanyola. Ningú. Hem recuperat, per lo tant, tot el temps perdut. I, hui, la Comunitat Valencia, recupera, per lo tant, totalment, el que va perdre fa 300 anys a la Batalla d'Almansa. Absolutament. Ja no n'hi ha que mirar més al passat, sempre al futur.

Aquí dalt tenim les declaracions de Francisco Camps a Canal9 per la notícia de la commemoració de la Batalla d'Almansa de fa 300 anys.

I què diu en Camps? Que no s'ha de mirar el passat. Quin poc tacte amb el periodista que està treballant precisament en una notícia històrica. Si jo hagués estat el periodista li hagués dit: "oiga, no ofenda! que estamos trabajando!", així, en castellà, perquè m'entengui.

I dues coses més, mireu les declaracions en vídeo, escrites no s'entén res. Jo quan ho mirava tenia la sensació que el Camps m'estava jurant que no es pot tenir més autogovern. "per favor, no em demaneu més auto-govern, que no es pot! si ara estem igual que quan érem independents!"

Sentint-lo parlar també he pensat que després de prohibir TV3, prohibirà les classes d'història. Eps, donem-li temps.

1 comments:

kapde ha dit...

De moment ja ha prohibit, en certa manera TV3 i l'emissió del reportatge "Ja en tenim prou" en equipaments públics.

Deuen estar desesperats en veure que potser perden el poder per fer auqestes coses o és que entenen el liberalisme com filldeputisme?

Salutacions