dissabte, 21 d’abril del 2007

El tarannà de Rajoy
Tengo una pregunta para usted ha modificat la relació dels ciutadans amb els líders polítics. José Luis Rodríguez Zapatero i Mariano Rajoy han hagut de donar resposta a les inquietuds més immediates i quotidianes dels electors sense la presència d'intermediaris.

Victòria sobre Zapatero per 504.000 espectadors

Per favor, que algú m'alliberi de la premsa escrita!!!

La premsa escrita em manipula! Aquell parell de programots on pregunten preus de cafès i salaris no té cap transcendència política. Deixeu periodistes i polítics de fer l'imbècil. M'importa una merda si a Rajoy el van veure més que a Zapatero. I no m'importa perquè els polítics jo els vull per fer política, no per fer realitis a la tele.

I gràcies internet. Ja no cal que em pensi que quan els periodistes em diuen que alguna cosa és important, n'és. No estic sol en aquest món. I sé que no estic sol. Periodistes i Polítics que viviu a la lluna, no cal que monteu un circ, de tant en tant, per fer-nos veure als votants que sou propers. Pitjor que un polític distant és un polític hipòcrita.

Aquí tenim algú que no cobra pel que escriu. Algú que no ha de vendre's paraules. Algú a qui l'honestedat no l'afecta a final de mes. Algú no forçat a escriure coses interessants per contracte:

Tinc una escopinada per a vostè
Tenint en compte que el PP va obtenir 9.63 milions de vots a les darreres eleccions a les Corts espanyoles, el 37,6% dels vots, hem de suposar que hi deu haver algun ciutadà anònim que seria capaç de preguntar a Mariano Rajoy les típiques coses que els típics votants del PP senten per la ràdio en esmorzar cada matí: què troba que els rojos hagin fet un cop d'estat i violat la Constitució? què troba que hagin mort Espanya? [...] però l'estona que el vaig veure les preguntes semblaven totes formulades per professionals de les manifestacions post-11-M, per professionals de la guerra contra la guerra de l'Irak, o per alumnes de l'escola d'estiu del PSOE.