dilluns, 28 de maig del 2007

Josep Anglada aspira a que Plataforma per Catalunya consiga representación en el Parlament
Plataforma per Catalunya (PxC), partido que hace del "control de la inmigración" el centro de su discurso político, aspira a ser la próxima fuerza con representación en el Parlament después de los resultados obtenidos en las elecciones municipales

A les últimes eleccions la revelació va ser un partit anti-català, i ara la revelació és un partit anti-immigració. En què quedem? O a favor dels d'aquí o en contra, però tot a la vegada no pot ser eh!

El mejor resultado lo obtuvo en Vic, donde pasó de uno a cuatro concejales, con un 18,51% de los votos y empató con el PSC-PM como segunda fuerza del Consistorio.

[...]

"La gente está aburrida de los partidos de siempre y busca otras personas en las que confiar", opinó Anglada, que señaló que el mundo de la política necesita "una regeneración".

El partit C's no representa el vot dels descontents amb els partits tradicionals (retòrica que ens colen cada dues frases). El que volen els catalans és fer fora els immigrants. Poseu-vos les piles, que sospito que hi ha molts españols a les vostres files (de C's).