dijous, 7 de juny del 2007

Montilla defiende a Saura y afirma que no le destituirá ni aceptará su dimisión

Home, no m'estranya. Només li calia afegir "Mireu el Saura quin ridícul que fa, i mireu jo que bé que quedo".

Ara només em caldria aprendre a fer servir un programa d'edició de vídeo i posar alguna d'aquelles entrevistes on Saura defensava que ningú s'havia d'exclamar que ell fos Conseller d'Interior i que ICV era un partit de govern i que demostrarà no sé què. (això de retallar entrevistes és un tema pendent, però clar, tampoc tinc tan de temps sabeu?)

2 comments:

bacus ha dit...

jo havia pensat fer un video-montatge de retalls de montilla parlant en públic. Sempre llegeix d'una "Xuleta". Fins i tot a les sessions de control al parlament quan sap la pregunta abans.

Li escriuen o ho escriu ell estic intrigat mai havia vist un líder polític fer-ho sempre que te un micro davant.

mai9 ha dit...

endavant, fes-ho :)