dimarts, 3 de juliol del 2007

que1

No m'agrada aquesta manera de pensar. "Los inmigrantes nos ayudan a vivir mejor". És lamentable que ens intentin fer veure que els inmigrants són bons per motius econòmics. A dins del diari diu: "nos hacen más ricos". També em sap greu que on he trobat la foto qui escriu està content amb el titular.

Pensar que algú és bo perquè econòmicament et convé és el primer pas per pensar que és dolent. Pensar que els immigrants em fan més ric, és el primer pas perquè els immigrants et tallin el coll, jo ho faria vaja. I pensar que ells, els immigrants em van bé a mi, és pensar que som diferents. I per un costat estem nosaltres, que votem, i per l'altre ells, que em fan ric.

I, a més, ho diu un diari gratuït que el llegeixen piles d'immigrants. Titulars com aquests serveixen per alienar els immigrants. I, preparem-nos, perquè quan els immigrants hagin assumit que ells ens fan rics a nosaltres, començaran a exigir drets.

1 comments:

Anònim ha dit...

O hi ha xenofòbia o hi ha aquest proteccionisme surrealista que tracta als immigrants com quelcom positiu però no pas igual. No sé que és pitjor...