dimecres, 17 d’octubre del 2007

El Congrés espanyol tomba la moció d'ERC, CiU i ICV sobre els papers
El PSC també hi ha votat en contra

OOhhhhh, quina llàstima! I jo que pensava que el PSC i PSOE volien que tornessin. Ara que hi penso, com es va aprovar la llei si hi estaven en contra? No entenc res. No m'estranya que la gent no vagi a votar si no s'entén res. Oi que no s'entén? Doncs no ho entenc. Com que no ho entenc no aniré a votar. Si ho entengués aniria a votar. Triar partit polític hauria de ser tan fàcil com escollir una rentadora. O és que les rentadores una dia giren a l'esquerra i l'altre a la dreta?

Si algun dia no entenc la meva rentadora tampoc la faré servir més, igual que faig amb la democràcia. La meva rentadora seria corrupta i mentidera i totes són iguals, i per això no la faria servir.

Jo vull una rentadora que no sigui igual que les altres, igual que vull un partit que sigui diferent dels altres. Vull un partit amb Kalia Vanish Oxyaction Multi Christalwhite.

IMG_6252