dissabte, 20 d’octubre del 2007

El Gobierno facilita la emisión de TV3 en Valencia
Joan Clos ha cumplido el compromiso que adquirió con el conseller de Cultura de la Generalitat, Joan Manuel Tresserras, de buscar soluciones técnicas para posibilitar que TV3 se pueda ver en la Comunidad Valenciana y Canal Nou llegue a Catalunya. Este acuerdo verbal formulado el pasado día de Sant Jordi está pendiente de que las autoridades valencianas firmen un acuerdo de reciprocidad.

[...]

El decreto ministerial está sujeto a que las diferentes autonomías lo soliciten tras llegar a un acuerdo de reciprocidad de sus emisiones y este nuevo múltiplex está destinado únicamente para que lo ocupen las televisiones autonómicas de comunidades colindantes. En este caso en Catalunya lo ocuparían los dos canales de la televisión valenciana, la balear y, acaso, la de Aragón.

Que els españolistes són uns incompetents queda palès en aquesta entrada. Primer perquè després de 300 anys d'ocupació estic escrivint en català (ara em faig el reivindicatiu). Segon perquè els del PP volien eliminar un canal de tele en Català i si passa el que aquesta notícia diu que passarà, acabarem unificant les televisions dels Països Catalans.

Ara, que també podem dir que els catalans l'hem cagat bastants vegades esperant que passés tal cosa i que després no passi. Potser catalans i españols som igual d'incompetents.