dimecres, 28 de novembre del 2007

El passat Sant Jordi del 2007 vaig denunciar al Lidle i a Aldi. El mes de Juny em van enviar una carta dient que havien rebut la denúncia, i ahir, vaig rebre la resposta final dient que l'Agència Catalana del Consum "havia decidit incoar expedient sancionador a l'empresa objecte de la denúncia". Parla només del Lidle, què se n'ha fet de l'Aldi? Ni idea.

IMG_1774

Em va costar una mica firmar-ho, però vistes com les gasten els españols amb humoristes i cremadors de fotos, ara, me n'alegro d'haver-ho fet. Estic pensant en denunciar al Dia perquè em donen uns tiquets de descompte que estan només en Castellà. Denunciar al Dia seria un gran què perquè ells són els responsables de portar Èric Bertran a l'Audiencia Nacional. Les etiquetes del súper ja estan en Català, però els tiquets de descompte no, i a mi, això, em crea un trauma comparable al Rei quan tranquilament anava a llegir el Jueves i va veure el seu fill en una posició que difícilment hauria pogut imaginar.

El que em sap greu és que la carta diu que no em donaran ni un duro, i dic jo, com a mínim em podrien donar els 3 mil euros que donen a tothom, no?