Fotos de El Periódico del 24 de Novembre:
I com que no em van sortir gaire bé, aquí la teniu d'internet:
El Congreso rechaza la reprobación de Magdalena Álvarez por tres votos
Ara ve la part interessant: Quan diríeu que val aquesta foto? Es subhasta un lot de Ministra Malagueña + Tuneladora en perfecte estat de conservació.
S'inicia la subhasta a mil euros. Sento deu mil euros. Pugen a cent mil euros. Algú en dóna més?
dos-cents mil euros.
tres-cents mil euros.
quatre-cents mil euros.
cinc-cents mil euros.
sis-cents mil euros.
sis-cents mil euros a la una,
sis-cents mil euros a les dues,
adjudicat.
Si senyors, aquesta foto ha costat 600.000 Euros. Qui ho ha pagat? Ni idea però tinc la lleugera sospita que som nosaltres.
Els sis-cents mil euros surten de multiplicar quan val tenir una tuneladora (50 mil al dia) pels dies (12) que es va estar la tuneladora al costat del túnel quan ja s'havia acabat el túnel però la ministra encara no havia trobat el moment d'inaugurar-lo.
Imagineu-vos, per un moment, una ministra inaugurant un túnel quan ja s'han emportat la tuneladora. Esgarrifós.
La data d'inauguració de finals de novembre es va decidir al setembre perquè l'agenda d'una ministra s'ha de planificar amb molta antelació.
Aquí tenim la Maleni inaugurant un altre túnel. Afortunadament per tots, en aquest cas només va necessitar un martell.
La ministra de Fomento, Magdalena Álvarez, asiste a la cala del túnel de la Autopista Eje Aeropuerto, M-12 - Sala de prensa - Ministerio de Fomento
Vull recordar que l'arribada de l'AVE a Barcelona s'havia d'inaugurar el 21 de Desembre.
I que el nou túnel de Vielha (acabat amb dos anys de retard) no el van voler inaugurar. Suposo perquè les circumstàncies fan que inaugurar-lo doni publicitat negativa.
I que per inaugurar aquest túnel de l'AVE als Pirineus la ministra hi va anar des de França, no des de Catalunya, cosa que em fa pensar que les infraestructures españoles a Catalunya fan pena a tot el territori català (i español).
I també vull recordar que quan va semblar obvi que no podrien inaugurar l'arribada de l'AVE a Sants, llavors algun subordinat de la ministra va pensar que podrien inaugurar l'arribada de l'AVE al Prat del Llobregat.
I si em passa el que li va passar a Marc Vidal, farem el mateix que va fer ell.
1 comments:
La historia del Ave es vergonzosa, de verdad. Y las inauguraciones- patético. Tienes razón!
Publica un comentari a l'entrada