dilluns, 11 de febrer del 2008

Barcelona és cada cop més cara i té els salaris més baixos

Fins aquí el titular, ara un comentari a la notícia d'un tal Pedro:

Antes no tenía claro, pero cada vez lo tengo más claro, que con España no hay nada que hacer. No pienso votar a ningún partido político que tenga representación a nivel nacional. . .

Ara no sé si serà el meu ombliguisme que em fa veure en Pedro una cèlula islamista independentista.

Que algú truqui al Garzón, que aquí tenim algú que podria no condemnar el terrorisme.

No, no. No us equivoqueu. Tots els nacionalismes són iguals. I tots els terrorismes també. I no volgueu saber la cara de terror que han fet todos los españoles quan han sabut que un presumpte español ha dit amb veu clara i distinta que no votarà partits que defensin España. Es comença per això i s'acaba no volent pagar la T-4 de Barajas. Ja me'ls conec jo aquests que fan veure que no són nacionalistes. A mi no em convencereu parlant en Castellà. Us tinc molt apamats, insolidaris!

El dia que em trobi un Pedro pel carrer li faré escriure allà mateix una lletra per l'Himno Nacional. Llavors quedarà palès que no s'estima la Monarquina, ni la Constitución, ni la Enseña Nacional, ni el toret identitari.

I en Pedro pensa així perquè l'obliguen a parlar en Català!!!!! I el pobre no pot llegir La Razón ni El Mundo i s'ha de llegir l'Avui. I com és tonto al final acaba pensant que Catalunya té un fet diferencial quan és España que és diferent. Spain is Different. Si ho diuen els anglesos i tot. Els anglesos saben que Catalunya és una patologia identitària irreal inversemblant intolerant intolerable.

(paro d'escriure que me n'he d'anar a fer feina)