dimecres, 5 de març del 2008

Bé, coincidint amb les properes eleccions, posaré una enquesta atrevida.

a quin partit m'hauria d'afiliar?

CUP

CDC

UDC

PSC/PSOE

PP

ICV

ERC

Es pressuposa que llegiu el bloc i l'enquesta és saber a quin carai de partit encaixaria un servidor de vostès.

Els vots a PSC/PSOE o PP seran considerats humorístics.

L'ordre dels partits és aleatori i espero que no condicioni els vots. Considereu que CiU és CDC i UDC perquè no es pot militar conjuntament, imagino.

[editat] A veure una cosa. De dos vots que hi ha ara (a les 2am del dia 6) 1 ha de ser pel PP? Va home, que sinó no servirà de res aquesta enquesta! :P

5 comments:

Anònim ha dit...

(sense conya)
Jo he votat ERC.
A més m'estic pensat seriosament afiliar-m'hi.
No estic d'acord amb les seves renuncies, però ni hi cap altre capaç de fer la feina que ells han de fer ni els podem canviar des de fora.

Ramon III

Anònim ha dit...

(amb conya)
Si els teus lectors t'encaixen entre cdc i el pp, fes-t'ho mirar!!!

Ramon III

mai9 ha dit...

Sort amb ERC :)

Anònim ha dit...

no seria pas ara la meva opció però pel teu perfil et veig més en ERC o fins i tot en el sector indepe, si és que existeix realment, de CDC.
de totes maneres només afiliat a un partit si consideres que tens prou estómac. tal com funcionen ara interiorment potser et costaria més votar-los. és el que em va passar a mi.

mai9 ha dit...

gràcies goulah pel comentari. Per ara no tinc pensat afiliar-me, però com a enquesta ha estat interessant :)