dijous, 11 de juny de 2009

Zapatero bloquea la crítica interna y envía señales de enfado al PSC
Si el PSC ha bajado por culpa de Zapatero, habrá que concluir que fue Zapatero, el que ganó en las generales y el PSC el que perdió en las autonómicas en Catalunya. ¿O es que las victorias son exclusivamente suyas y las derrotas son exclusivamente de Zapatero?".

Home Zapatero, jo acceptaria que tu vas guanyar les eleccions estatals, però la campanya era perquè no guanyés el PP. Així que no les vas guanyar tu, les va perdre el PP. I ara ja et puc acceptar que les nacionals les va perdre el PSC i les europees les has perdut tu.

En este análisis que se hace en la Moncloa pesan no sólo los reproches que están recibiendo por parte del PSC, sino también un cada vez mayor hartazgo por la negativa de la Generalitat a aceptar la nueva financiación.

Diagnóstico del Govern: Zapatero ha erosionado al tripartito
fue Antoni Castells el que comentó que desde el 23 de abril, cuando viajó a Madrid para reunirse con Elena Salgado, no ha cambiado nada.

Mira com són els catalans que ha passat un mes i segueixen sense acceptar el finançament. A veure si d'aquí un mes si que l'accepten, oi? Jo crec que si. Sobretot quan acabes de dir que les eleccions nacionals (que ells en diuen autonòmiques) les va perdre el PSC.

Si el PSC accepta la caca de vaca de finançament que Zapatero ens serveix en bandeja, a qui donarem la culpa de la propera pèrdua d'eleccions?

Aquest home no en té ni idea.

0 comments: