dimarts, 1 de setembre del 2009

Anem apanyats
Què voleu que vos diga? Jo sóc dels que pensa que són els partits catalans els qui haurien de fer una proposta tan unitària com fora possible a la població. Però si aquesta proposta, després de batalles tan dures, és que un senyor que es diu Montilla intente fer de Pujol anem apanyats. Francament.

Jo sóc de la idea que hauríem de superar la transició i el conyàs de creure que anant tots ben juntets anirem enlloc.

Jo sóc dels que pensa que necessitem idees polítiques noves. Recentment m'he apuntat a Reagrupament.cat

Va Carod i treu pit i diu que cal pressionar. Arriba Montilla i el fa callar amb una sola frase. I el vice-president calla, que és el que impressiona. Calla com un mort. I els del seu partit que encara no m'he aclarit si estan per la prevenció o per la cura.

Els d'ERC estan pel tripartit.

I aparèixen tot de sobiranistes, des de tot arreu. Que uns diuen que no ens hem de manifestar a favor de l'estatut sinó per la independència o som uns traïdors.

Oh carai, veig una idea nova. Encara que jo no he llegit que ningú digui traïdor a ningú. I si ho diuen, està mal dit.