dijous, 20 de setembre del 2007

Fernando Sabater: «La idea de España me la sopla»
"Uno de los sentidos de la nueva formación será fomentar la igualdad real entre los ciudadanos porque vivimos en una sociedad fragmentada ideológicamente y terrorialmente". "La igualdad es necesaria para el desarrollo de la libertad", agregó.

Carai, eliminar les diferències ideològiques i territorials i fer-nos tots iguals és necessari per fer-nos lliures. Això em sona a comunisme eh!

Em sembla que a aquest home no el seguirà la gent. A mi que em fa por el PP, m'imagino a mi sent del PP i encara em faria més por aquest monstruito basc clon de Ciutadanos.

Clar que Ciutadanos és anti-nacionalisme a l'estil català: Els típics cagamendúrries que demanen "bilingüisme" enlloc de ser valents i cridar "Viva España". I Sabater fa anti-nacionalisme a l'estil basc: Amb dos collons. Han de ser més radicals que els radicals dels radicals.

Com veieu tenim nacionalisme fins a la sopa l'anti-nacionalisme.