dimecres, 19 de setembre del 2007

New York Times Ends Its Paid Subscription Service
The New York Times has announced that it will end its paid Internet service in favor of making most of its Web site available for free. The hope is that this move will attract more readers and higher advertising revenue.

A veure si els senyors de La Vanguardia s'iluminen i deixen de putejar els lectors online.

Vàries formes de puteig de La Vanguardia:

1- el que avui pots llegir gratis, demà no.
2- el que avui no pots llegir gratis, demà tampoc.
3- el que avui has llegit al diari de paper, ni avui ni demà podràs trobar-ho a internet.

I em sembla molt bé que La Vanguardia vulgui cobrar pels seus escrits, però si jo tinc interès en llegir Quim Monzó i Francesc-Marc Álvaro i no tinc la sort de trobar-ho quan fullejo el diari de paper, si no pago per internet mai dels mais podré llegir què escriuen. I aquí ve el punt que els senyors de La Vanguardia no deuen entendre: Tinc moltes coses per llegir i si tinc problemes per llegir el que m'interessa de La Vanguardia, deixaré de llegir-ho. La conseqüència no és que passaré pel forat que ells han dissenyat. Si tinc problemes per llegir el que m'interessa, no ho llegiré. Aquest és el motiu pel que segueixo llegint Xavier Sala-i-Martin, Ramon Tremosa i Lluís Foix. Perquè no em posen problemes. No em posen problemes per llegir el que publiquen a diaris de paper.

I estareu d'acord en mi que després de veure els problemes que et posa La Vanguardia per llegir el que escriuen, és imbècil que al final del que si que et deixen llegir posin enllaços a del.icio.us, Fresqui, Technorati, MyWeb, Meneame i Google. Per un costat no et deixen llegir i per l'altre volen que els llegeixin més. És l'esquizofrènia dels que no entenen res.

Digg - Finally the New York Times gets it

I no sóc l'únic que pensa aquestes coses.

2 comments:

Anònim ha dit...

No t'hi escarrassis!
Hi ha quelcom més Juràssic que La Vanguardia??
Ja ho diu el seu propi nom, "La Vanguardia", "dime de que presumes, y te dire de que careces".

Ramon III

mai9 ha dit...

Doncs a mi m'agrada La Vanguardia :P